Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření uživatelských profilů pro účely cílené reklamy
Hadač, Filip ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací obohacení uživatelských profilů pro účely vylepšení cílené reklamy. Pro získání nových informací je využita extrakce dat z webových stránek. Extrahovaná data pochází ze dvou serverů, ČSFD a Recepty. V případě ČSFD se jedná o filmové žánry, zatímco u Recepty se jedná o kategorie receptů. Pomocí streamovacích aplikací se tyto informace zpracují a uloží do databází uživatelských profilů. Nad profily spadajícími do určité reklamní kampaně se provádí předzpracování a následně klasifikační algoritmy strojového učení pro vyhodnocení přínosu nových informací. Vyhodnocením experimentů je poznatek, že nově obohacené informace mají mírný přínos pro vylepšení cílené reklamy.
Rozšíření uživatelských profilů pro účely cílené reklamy
Hadač, Filip ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací obohacení uživatelských profilů pro účely vylepšení cílené reklamy. Pro získání nových informací je využita extrakce dat z webových stránek. Extrahovaná data pochází ze dvou serverů, ČSFD a Recepty. V případě ČSFD se jedná o filmové žánry, zatímco u Recepty se jedná o kategorie receptů. Pomocí streamovacích aplikací se tyto informace zpracují a uloží do databází uživatelských profilů. Nad profily spadajícími do určité reklamní kampaně se provádí předzpracování a následně klasifikační algoritmy strojového učení pro vyhodnocení přínosu nových informací. Vyhodnocením experimentů je poznatek, že nově obohacené informace mají mírný přínos pro vylepšení cílené reklamy.
Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi
MARTÍŠEK, Petr
Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.